Blog - Support

Jaamo verbetert de klantervaring met kennisportaal Confluence

De overstap gids voor software in de Kinderopvang

Recentelijk is de kennisbank Confluence een vast onderdeel geworden van Jaamo’s totaaloplossing. Het portaal is gericht op kennisdeling en biedt mogelijkheden waarmee Jaamo’s supportdiensten naar een hoger niveau getild worden.



Met de integratie van de online kennisbank kunnen Jaamo-gebruikers zelfstandig informatie opzoeken over algemene documentatie, procesbeschrijvingen, veelgestelde vragen en statusupdates met betrekking tot Jaamo's nieuwe functies. Door in te loggen op Jaamo's klantportaal hebben klanten nu toegang tot alle relevante informatie op één centrale plek. Het inlogportaal voor de kennisbank is namelijk hetzelfde als voor het klantportaal.



De overstap gids voor software in de Kinderopvang


Doordat benodigde informatie direct toegankelijk is, zal het indienen/inschieten van losse support-aanvragen voortaan minder vaak nodig zijn. Daarbij komt kijken dat een verlaagd aantal openstaande tickets bij de supportafdeling, ervoor zorgt dat de tijd waarin de klant op een respons wacht, aanzienlijk wordt verkort. Confluence wordt bijgehouden door het support-team. Wanneer er nieuwe functionaliteiten worden toegevoegd aan Jaamo, dan zullen bijbehorende handleidingen in het klantportaal worden toegevoegd.



Dankzij Confluence zal het indienen van losse support-aanvragen minder vaak nodig zijn. Dit zal leiden tot een verlaagd aantal openstaande tickets bij de supportafdeling, waardoor de tijd waarin klanten op een respons moeten wachten, aanzienlijk wordt verkort. Tot slot biedt het klantportaal Jaamo ook de mogelijkheid om meldingen door te geven aan klanten. Mocht er bijvoorbeeld sprake zijn van een storing, dan kunnen klanten hier binnen no-time van op de hoogte worden gebracht.



Gebruikers van de kennisbank zijn tot nu toe erg positief over de nieuwe functie. Klanten geven aan vooral blij te zijn met het inzicht in statusupdates van nieuwe features. Dankzij deze functie hoeven er geen losse e-mails meer gestuurd te worden en kunnen ook oudere meldingen opnieuw opgehaald worden.



Heb je vragen over Jaamo’s kennisbank of ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer!