Ons doel? Zorgen dat u vanuit één omgeving de gehele bedrijfsvoering van uw kinderdagverblijf kunt regelen en ouders de belevenissen van hun kind kunnen volgen.

Het begon met Noah :)

Onze reis begon toen Noah, het zoontje van een van de oprichters, naar de locale dagopvang ging. Noah had het hier duidelijk heel erg naar zijn zin, waardoor zijn ouders graag voor zover mogelijk naderhand zijn dag wilden meemaken. Dit was helaas niet mogelijk omdat de gemaakte foto's alleen op een TV-scherm op de dagopvang werden getoond en de verhaaltjes alleen in een makkelijk te verliezen boekje werden bijgehouden.

Dit moest anders kunnen, vonden wij - zeker in het huidige digitale tijdperk. Door met verscheidene kinderdagverblijven te praten kwamen we erachter dat enkel een portaal voor ouders niet voldoende zou zijn. De meeste kinderdagverblijven vertelden ons een pakket te willen waarin plannen en factureren ook mogelijk is.

Zo ontstond het het idee van Jaamo: het alles in één kinderopvangportaal!

Jaamo is uw Sidekiq

Jaamo is ontworpen en gebouwd door ons moederbedrijf Sidekiq, een ICT-bedrijf dat al jarenlang professionele online software maakt. Sidekiq heeft veel ervaring met zowel grote als kleine bedrijven.

Bij Sidekiq hebben een goede gebruikerservaring en heldere communicatie naar de klant toe de hoogste prioriteit. Dit geldt uiteraard ook voor Jaamo. Iedereen die Jaamo gebruikt moet direct zijn weg kunnen vinden. De eenvoudig werkende software zorgt voor een fijne ervaring voor iedere klant.