Centraliseer al uw communicatie kanalen tot 1 omgeving met ICX en Jaamo
Met een integratie van ICX en Jaamo kunt u nog veel beter uw bedrijf
sturen waar nodig is. Bijvoorbeeld de communicatie met de ouders.
Dit
alles vanuit één Systeem.
Wanneer inkomende oproepen van verschillende locaties bijvoorbeeld bij de afdeling
planning binnenkomen, popt er voor uw werknemers meteen een eigentijds scherm op, met
daarop de exacte persoonsgegevens van uw klant. Dit komt door de integratie met Jaamo.
Hierdoor kunnen uw werknemers de ouders en/of verzorgers goed te woord staan, dankzij
deze precieze en exacte gegevens. U moet denken aan o.a.
Naam, Adres en Geboortedatum.
In welke groep zit het kind en ook de contact geschiedenis wordt meteen zichtbaar zodat
u doelgericht het telefoongesprek kunt voeren.
Vereenvoudig de manier om goed te kunnen communiceren met ouders van kinderen.
Met meerdere locaties en verschillende afdelingen, zoals facturering en planning, is het
vaak gebruikelijk dat veel kinderdagverblijven de neiging hebben om met verschillende
telefoonnummers te moeten werken in hun bedrijf. Dit kan frustratie en verwarring
veroorzaken voor ouders en/of verzorgers die snel contact met u op willen nemen als
organisatie.
Met ICX en Jaamo kunt u uw verschillende activiteiten samenvoegen, met het gemak van het gebruik
van één telefoonnummer, zodat ouders en/of verzorgers waarvoor ze bellen meteen makkelijk kunnen
selecteren.
Wil de ouder en/of verzorger contact opnemen met de kinderopvanglocatie van zijn of
haar kind?
Dan leidt ICX ze automatisch naar de juiste persoon door d.m.v. het gebruik van
Jaamo waarmee ICX is geïntegreerd.
Meer Mobiliteit voor uw medewerkers
Energieke kinderen zorgen voor veel drukte op de werkvloer, zeker voor medewerkers van een kinderdagverblijf. Door deze drukte zijn werknemers constant in de weer. Daarom biedt ICX uw lokale medewerkers een eenvoudig te gebruiken mobiele applicatie aan, om inkomend en uitgaand telefoon verkeer goed te kunnen beheren. Zijn uw werknemers als nog te druk? Dan is er een mogelijkheid om binnenkomende oproepen meteen door te verbinden naar een juiste persoon, als zij het gesprek niet kunnen aannemen.
Screen Pop voor de afdeling Planning,van inkomende gesprekken
Wanneer inkomende oproepen van verschillende locaties bijvoorbeeld bij de afdeling planning binnenkomen, popt er voor uw werknemers meteen een eigentijds scherm op, met daarop de exacte persoonsgegevens van uw klant. Dit komt door de integratie met Jaamo. Hierdoor kunnen uw werknemers de ouders en/of verzorgers goed te woord staan, dankzij deze precieze en exacte gegevens. U moet denken aan o.a. Naam, Adres en Geboortedatum. In welke groep zit het kind en ook de contact geschiedenis wordt meteen zichtbaar zodat u doelgericht het telefoongesprek kunt voeren.
Rapportages en analyses
Gesprekken van /en andere communicatie nauwkeurig kunnen volgen . Dit kan dankzij duidelijke rapportages en analyses die u kan inzien van alle communicatiekanalen, in één oogopslag.
Volg de Communicatie / E-mail Geschiedenis
Ook is het mogelijk om met gespreksopname van communicatie en de communicatie geschiedenis op schrift van eerdere activiteiten, te refereren naar uw klant vanuit Jaamo. Niks gaat verloren.